Първоначално публикувано от myato
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфата не върви добре
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеПри определена ситуация и с моята например, дето е 105 магарета ще го дръпна. Това не е обективно.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко задкормилното устройство е в час и ако колата е в изправност, ще го дръпнеш точно никога.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеПак апсолютизираш
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
И мен ме минават дизели по 90 коня, но карам на газ, с климатик и с други хора в колата. Като изчистя адаптивните параметри и колата се адаптира добре на бензин, започва да върви много прилично за тежкото купе. Чудеса не могат да се очакват, разбира се. Най-адекватния мотор за купето според мен е 3.0/3.2 бензин. Там и спирачките са много по-добри от на останалите варианти.
Comment
-
Оправи си газовата да не ти шашка адаптивните параметри и тогава 90 коньовите дизели ще ти дишат прахта.
След моите перипетии с газовата днес направих логове на по-височка скорост. Колата върви като змей. 209 (на равен участък) на газ и с климатик.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеОправи си газовата да не ти шашка адаптивните параметри и тогава 90 коньовите дизели ще ти дишат прахта.
След моите перипетии с газовата днес направих логове на по-височка скорост. Колата върви като змей. 209 (на равен участък) на газ и с климатик.
За колко секунди? Тоест минути, 209км. колко оборота е?
Не знаеш отговорите? Или ги търсиш още из интернет?
Да беше вдигнал 211 или щеше да звучи съвсем измамно, но за това трябва кураж- да вдигнеш над 200, знаех си че се хвалиш само.
.Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:02.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеОправи си газовата да не ти шашка адаптивните параметри и тогава 90 коньовите дизели ще ти дишат прахта.
След моите перипетии с газовата днес направих логове на по-височка скорост. Колата върви като змей. 209 (на равен участък) на газ и с климатик.
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщениеМного странно, но преди седмица реших да вържа колата към компютъра за да и прочета грешките, като не бях правил тази операция от година и с учудване установих, че единствената записана грешка беше за соленоида на вариатора. Нямаше нищо за неправилна горивна смес. Преди редовно записваше TRA и другите подобни. Не съм махал акумулатора през това време, за това изключвам варианта да съм ги изчистил по този начин.
Независимо, че няма други грешки, следи стойността на self adaptive FRA параметъра. Ако газовата е настроена добре, стойността му трябва да не излиза от интервала 0,9 - 1,1 и колкото по-близо до 1, толкова по-добре.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:33.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеНарушаваш законите и се хвалиш, браво.
За колко секунди? Тоест минути, 209км. колко оборота е?
Не знаеш отговорите? Или ги търсиш още из интернет?
Да беше вдигнал 211 или щеше да звучи съвсем измамно, но за това трябва кураж- да вдигнеш над 200, знаех си че се хвалиш само.
.
Няма да се разсърдя, ако някой определи случката, като идиотщина, щото напълно споделям оценкатаAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
За тези наши големи коли не е ли нормално да прехвърлят 200 нищо че по бавно Имат тежината и стабилноста Наистина е неразумно но говорим по принцип Аз на Лятистралата за теста съм достигал до над 220 на километраж Незнам колко е отклонението при тази скорост но колата стоеше добре на пътяALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеЗа тези наши големи коли не е ли нормално да прехвърлят 200 нищо че по бавно Имат тежината и стабилноста Наистина е неразумно но говорим по принцип Аз на Лятистралата за теста съм достигал до над 220 на километраж Незнам колко е отклонението при тази скорост но колата стоеше добре на пътя
време (s); обороти ; скорост
262.02 ; 5320.0000 ; 180.0000
314.10 ; 6120.0000 ; 209.0000
от 180 до 209 - за 52 секунди
като не съм сигурен, че съм я настъпвал докрай.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:08.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Моите скромни наблюдения сочат, че доста от бензиновите двигатели в един момент просто спират да вървят без да има записани грешки. Не само при алфа. И фордове и опели и фиатове са така. После почва едно сменяне на всичката периферия без особен резултат. Не знам защо така става, и повечето сервизи в които съм ходил също не знаят или не им се занимава.'05 166 V6
'98 156 2.0 TS ex ...
Comment
-
Първоначално публикувано от 156 Покажи съобщениеМоите скромни наблюдения сочат, че доста от бензиновите двигатели в един момент просто спират да вървят без да има записани грешки. Не само при алфа. И фордове и опели и фиатове са така. После почва едно сменяне на всичката периферия без особен резултат. Не знам защо така става, и повечето сервизи в които съм ходил също не знаят или не им се занимава.
Както и във всичко останало, касаещо ДВГ и тук мистерии няма
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Да, това също е възможно, разбира се, но малко вероятно в конкретните случаи, които наблюдавам. На старата алфа съм ѝ мерил компресията и всичко е ок, фията, за който говоря по-горе е на реални 60000 км, пунто 1.1 купувано ново през 1997. Форда също е с проверена механика - също всичко е перфектно.
Общото между тях всичките е, че не се карат много много, не не чак толкова малко, че да се прецака нещо. Аз лично се съмнявам в налягането на бензина и то под товар на пътя (да речем на 2-ра трета във високи обороти), но все не ми остава време да се позанимавам с това, а в майсторите с които съм говорил казват, че нямало смисъл да се прави такова замерване, на място било достатъчно (на място винаги е давало нормално налягане).'05 166 V6
'98 156 2.0 TS ex ...
Comment
Comment